Nekad ludvig13 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122699573/

Ditt Hex-ID: 110000145495535

Vad är din discord tagg? kungen5602

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-19 103356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett väldigt stort fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var så himla trött på att dö av fuskare hela tiden så jag valde att ladda hem något fusk med esp för att slippa dö hela tiden sen blev jag banad för det och valde att göra ett montage för det verkade roligt med slutade inte roligt för jag fick konsekvenser som jag verkligen fattar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ABSOLUT inte en felaktig ban och jag fattar verkligen inte varför jag hade fusk vilket var så jävla hjärn dött av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad för ganska mycket och tagit lite lärdom från dem för jag har inte tänkt så bra efter eller så men nu har jag lärt mig och tagit väldigt mycket lärdom och skulle aldrig göra sådana dumma saker igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka till då det hände, så hade jag valt att inte fuska alls. Det var ett dumt val, helt enkelt. Jag tänkte inte på konsekvenserna , jag var mer fokuserad på att göra ett "bra" montage.
I efterhand fattar jag hur orättvist och respektlöst det var mot andra som spelar schysst och utan tredjepartsmjukvaror. Jag hade kunnat göra saker på rätt sätt, lagt ner tid på att bli bättre på spelet istället för att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har faktiskt lärt mig en hel del efter att jag blev bannad. Det fick mig att tänka efter och inse att mitt beteende inte bara drabbar mig själv, utan också påverkar andra och hela communityt. Jag förstår nu varför reglerna finns och att de är där för att alla ska ha en bra upplevelse.
Om jag skulle bli unbannad så kommer jag definitivt att göra saker annorlunda. Jag kommer tänka mer på hur jag beter mig, följa reglerna bättre och försöka bidra till en bättre stämning. Jag vill visa att jag har lärt mig av det här, inte bara säga det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka