Accepterad ludvig13 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122699573/

Ditt Hex-ID: det går inte

Vad är din discord tagg? kungen5602

Vem var det som bannade dig? makavelli

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-17 113447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag skjöt en grabb i benet vid sjukan alltså inte innuti sjukan det var inte nära någon så det var borta i den parken typ längst bort o jag är polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en skottlossning o poliserna var dära på plats och vi tog hand om ungefär 3-4 personer sedan så kommer 3 personer typ nått sånt med vapen och riktar emot oss o fritar sina vänner när vi gör vård på dem, sedan åker vi till sjukhuset där ser jag och en kollega 1 av personerna som var med på fritagningen av sina vänner och han springer ifrån oss men då så hann vi inte ikapp han eller så oså skjöt jag o en kollega på hans ben. jag vet inte hur jag tänkte men då så får jag ban för mild suntförnuft men jag tänkte inte riktigt så eftersom personen hade automatvapen och visste inte om han ahde det på sig då vilket han förmodligen hade och jag fick typ en tanke då att han går runt med automatvapen bland mycket folk osv vilket är väldigt farligt tänkte då min karaktär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig eftersom jag skjöt på sjukan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några bans och tillexempel är att jag hade no windows men jag visste inte vad det var sen hade jag en aimbotmeny på min dator som jag verkligen tog o lärde mig att inte ha så jag raderade den på en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt men jag hade kunnat skippa o skjuta han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa att alldrig utföra sådan våld på ett sjukhus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Senast ändrad:
Gör absolut inte om DETTA. Nästa gång åker du för gott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka