Accepterad ludvig13 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122699573/

Ditt Hex-ID: 110000145495535

Vad är din discord tagg? kungen5602

Vem var det som bannade dig? colaegott

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-12 202029 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett stort fel Alltså att göra ett p12 montage. Som aldrig kommer hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte riktigt ihåg då det var väldigt länge sedan men jag har för mig att jag precis hade blivit kickad från 1 gäng o alla mina vänner slutade på unive och började på centic så jag gick in med dem 1 kväll o spelade där sedan blev mina roller dragna för olojal och då känder jag bara att aja jag lägger upp ett montage jag har endå inga roller kvar där så det är så det gick till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban och jag gjorde fel till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det är några gånger tillexempel så blev jag banad 1 gång för fusk men jag har ALDRIG använt det igen sen den gången och jag ångrade mig sjukt mycket men jag spelade då inte med det utan hade på det runt 10 sekunder för o se bara men jag har o kommer inte göra något sådant igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt efter innan jag gjorde felen och inte lagt ut något montage och mycket mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jättemycket och kommer aldrig ske igen! Jag skulle aldrig ens få tanken o göra ett montage eller använda mig utav tredjepartsmjukvaror såsom plingljud.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka