Accepterad ludvig12345 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig12345

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164755043/

Ditt Hex-ID: 110000147cb0c63

Vad är din discord tagg? @Ludde#8136

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft ~Nizze. Återstår: 4 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Nizze inte visste om hela situationen eller något av det som hände innan jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och chillade med folk på piren och bara tog det lugnt, sen kommer två personer upp till mig och min kompis och börjar att hetsa, dem slår ss och vi slår tillbaka, det går så långt att en av dem tar upp Baseboll trä och dödar min kompis mitt på piren, jag och en annan åker efter dem och slår ner dem och säger att dem inte ska röra oss igen och i denna stund var det mer adrenalinety som tog över och vi använde oss av självförsvar ifrån innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig Ban eftersom allt handlade om självförsvar och att man var arg vad dom gjorde mot min kompis, det är adrenalinet som tog över. 5 dagar också?? väldigt överdrivet asså

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit att sälja en smörkniv på blocket vilket var helt på skämt och jag har lärt mig att inte göra om detta och min andra ban var också riktat mot självförsvar så jag vet inte vad jag skulle lärt mig ifrån det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget för det handlade om självförsvar, hela situationen, kanske inte att jag slog han efter men so, sagt tog asdrenalinet över eftersom jag var så arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte låta mina känslor ta över

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Du får tänka på hur du hanterar situationer och hur då får ett scenario att bli bättre istället för lalligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka