Accepterad Ludvig123123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig123123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109525262

Ditt Hex-ID: 110000144804f0e

Vad är din discord tagg? Har ingen men heter realkladdis på dc som användarnamn och sen heter jag Swe.Ludde som namn på dc Jag är bannad från discorden också så ni vet för har fått göra om denna ansökan 3 gånger men ni säger att jag inte har nån ban fast det har jag på discorden.

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem som bannade mig för jag blev bannad från discorden.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Ban bevis på dc unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad från discord servern för jag typ joinade en server som hette StriveRp som mina vänner bad mig att joina och då joinade ja den men jag tyckte att den servern inte var bra eller så och då sa ja till dem att jag skulle börja här på Unive så då skulle jag joina discorden men då så var ja bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var ju att jag joinade en discord server som hette Strive för jag sökte en server att spela på och då joinade jag den och testade den och jag tyckte att den inte var nice och så, då ville jag spela på Unive istället alltså här men då var jag bannad från discorden tydligen. Jag ångrar mig extremt mycket att jag gjorde det för jag trodde att jag inte skulle bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var en felaktig ban men jag tror att det inte var det för de var nog ja som gjorde fel då för jag testade en server som hette StriveRP. Sen så sa mina vänner att Unive typ inte gillar Strive och då sa jag till dem att dem skulle sagt det från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare om vad jag minns för jag är ingen sånn som förstör så jag tror inte jag blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda med att jag inte skulle joinat den servern och börjat här istället eftersom att jag har andra vänner som kör här på er server här också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban ja och det är att jag inte ska joina den servern eller om den har stängts ner nu men aja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka