Accepterad Ludvig vural | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199203688466

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Vural

Vad är ditt discord namn? Ludvig#5019

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ludvig Vural är född 2000-11-10 och är 50% Cypriot och reser varenda år till Cypern. Men nu när det är corona pandemi så har de fått stanna hemma i 2år från cyper därför ärhan lite ledsen ibland. Han är 20 år nu och om 2 månader är han där med 21 år gammal. Min karaktär är född i tygel sjö som ligger i Malmö och är oftast på gott humör. Han vill lära sig. På hans fritid brukar han köra Tennis 6 till 7 timmar i veckan i 7 år. Han har alltid haft intresse för bilar enda sen han var 5. Audi är hans favorit bilmärke och älskar deras bilar och hade gärnat velat jobba med bilar. För han har mycket erfarenhet med bilar ända sen han vart liten pojk för hans pappa har jobbat med det och han har lärt sig väldigt mycket om bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli bra på Unive och få bra jobb och det är en stor server och när man är medlem på servern så blir det lättare att rpa och spela spelet. Jag tycker det är super roligt att köra på unive därför vill jag också bli medlem här och ta det till nästa nivå och göra bra (RP) och fixa servern från fuskare och dåligt folk/ göra unive till ett bättre ställt ställe och hänga med roliga personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och hög nivå rp på servern och bidra med en massa roligheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv och låta de andra argumentera också

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om det och jag tyckte det verkade kul för att det är som i verkligheten du ska kämpa för att få bra jobb och ett bra samhälle på (RP) Med roligt folk.

Tillbaka