Inaktuell Ludvig vural | Fordon Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Berätta om ditt förslag Jag tycker att det borde komma in fler el-bilar till Unive för att i dags läget så ser man nästan bara el-bilar iaf där jag bor kör jag bara förbi el bilar eller hybrider. Därför tycker jag att ni borde lägga in fler el bilar till spelet så det ska se lite bättre ut.

Eller så tycker jag att ni borde lägga in bussar i spelet eller som en buss firma ungefär som taxi firman den åker till buss stop och stannar så skjutsar man runt folk. För nu så rpar folk som att dem tar bussen till ett annat ställe genom att ta spawnmenu.

På vilket sätt är det en förbättring? För att irl så har det börja komma fler och fler el bilar det finns nästan mer el bilar än gas-bilar irl därför tycker jag att ni borde lägga in lite mer el eller hybrid bilar för att det ska bli ännu värkligare spel.

För att det ska bli mer värklighets baserat och det kommer vara längre scenarion ifall du inte har bil för just nu tar bara folk spawnmenu och rpar som att dem tar bussen vilket jag tycker är väldigt dålig rp. Så mitt förslag är att ni lägger in en buss bolag eller firma som åker runt i stan och plockar upp folk som taxi, och det kan utveckla rpen mycket mer än den redan är för det finns mycke folk som inte har bilar irl och i unive och då tar man bara bussen därför tycker jag att det blir bättre så vi förhindrar att folk tar spawnmenu + att det blir roligare ifall det finns fler jobb.

Länkar och annat material som visar förslaget: El bil:

Bussar:

Hej, kul att du kommer med förslag. Ska kolla närmare på detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka