- Meddelanden
- 351
- Reaction score
- 172
Berätta om ditt förslag Jag tycker att det borde komma in fler el-bilar till Unive för att i dags läget så ser man nästan bara el-bilar iaf där jag bor kör jag bara förbi el bilar eller hybrider. Därför tycker jag att ni borde lägga in fler el bilar till spelet så det ska se lite bättre ut.
Eller så tycker jag att ni borde lägga in bussar i spelet eller som en buss firma ungefär som taxi firman den åker till buss stop och stannar så skjutsar man runt folk. För nu så rpar folk som att dem tar bussen till ett annat ställe genom att ta spawnmenu.
På vilket sätt är det en förbättring? För att irl så har det börja komma fler och fler el bilar det finns nästan mer el bilar än gas-bilar irl därför tycker jag att ni borde lägga in lite mer el eller hybrid bilar för att det ska bli ännu värkligare spel.
För att det ska bli mer värklighets baserat och det kommer vara längre scenarion ifall du inte har bil för just nu tar bara folk spawnmenu och rpar som att dem tar bussen vilket jag tycker är väldigt dålig rp. Så mitt förslag är att ni lägger in en buss bolag eller firma som åker runt i stan och plockar upp folk som taxi, och det kan utveckla rpen mycket mer än den redan är för det finns mycke folk som inte har bilar irl och i unive och då tar man bara bussen därför tycker jag att det blir bättre så vi förhindrar att folk tar spawnmenu + att det blir roligare ifall det finns fler jobb.
Länkar och annat material som visar förslaget: El bil:
sv.gta5-mods.com
Bussar:
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
Eller så tycker jag att ni borde lägga in bussar i spelet eller som en buss firma ungefär som taxi firman den åker till buss stop och stannar så skjutsar man runt folk. För nu så rpar folk som att dem tar bussen till ett annat ställe genom att ta spawnmenu.
På vilket sätt är det en förbättring? För att irl så har det börja komma fler och fler el bilar det finns nästan mer el bilar än gas-bilar irl därför tycker jag att ni borde lägga in lite mer el eller hybrid bilar för att det ska bli ännu värkligare spel.
För att det ska bli mer värklighets baserat och det kommer vara längre scenarion ifall du inte har bil för just nu tar bara folk spawnmenu och rpar som att dem tar bussen vilket jag tycker är väldigt dålig rp. Så mitt förslag är att ni lägger in en buss bolag eller firma som åker runt i stan och plockar upp folk som taxi, och det kan utveckla rpen mycket mer än den redan är för det finns mycke folk som inte har bilar irl och i unive och då tar man bara bussen därför tycker jag att det blir bättre så vi förhindrar att folk tar spawnmenu + att det blir roligare ifall det finns fler jobb.
Länkar och annat material som visar förslaget: El bil:
2018 Audi e-tron GT [Add-On / FiveM / AltV | Tuning]
As a pre-Christmas gift and because of the reason that some creators used my model without any agreement, now selling them as "their own", I am going to gift you all V1 of my 2018 Audi e-tron GT with some reworked things. The installation guide is included in Download and includes all needed...
Bussar:
RIME GalaxyRoamer RV/Motorhome [Add-On | Template | Enterable Interior]
Features: - Enterable interior (pic 9) - Working interior lights, you can turn on/off interior lights individually by press 'Horn' - Color changeable interior atmosphere lamp, you can change their color by change 'secondary color' (pic 8) - Liveries with color changeable stripes, you can change...
National Express - Salvador Caetano Levante - Volvo B9R - Coach
This a National Express Caetano Levante Volvo B9R Coach Manufactured by Salvador Caetano and Volvo. Features: - Detailed Interior(Rear flooring is untextured) - Functional rear seats - Optimisation for low impact on game performance - FiveM Replace - SinglePlayer Replace Model - OMSI 2 -...
Mercedes Citaro Lurraldebus [Template | Replace]
EN: Lurraldebus (Gipuzkoa, Basque Countrys public transport) Mercedes Citaro. Replace the 4 bus files here: mods/x64e.rpf/levels/gta5 and enjoy! Optional: you can add VEHICLE_HAS_LIVERY flag in vehicles meta to allow multi livery on the bus. Unlocked version...
Volvo Alexander ALX400 Dublin Bus
Volvo Alexander ALX400 By vithepunisher Install Grand Theft Auto V mods x64e.rpf levels gta5 vehicles.rpf replace files given. This is a large highly detailed mod if you experience crashes search and download the latest gameconfig & heapadjuster to fix. Features: dirtmapping, glass shatters...