Accepterad Ludvig vural | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceon

Aktiv Medlem
Meddelanden
352
Reaction score
172
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203688466

Ditt Hex-ID: 11000014a1d2012

Vad är din discord tagg? Ludvig#5019

Vem var det som bannade dig? Kesoo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att efter att jag blev rdmad och vdmad och jag sv banna killen så kommer en kille och frågar om jag behöver skjuts till sjukan då säger jag nej och sen kolla min lapp. Det kan ha varit lite halv ooc men inte alls mycket med tanke på att jag har sett allt från staffs till och med har sagt kolla min lapp till folk men här blir jag bannad 3 dagar av det när 99% av alla Unive spelarna sitter och säger det 1 gång i minuten och får inga konsekvänser

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på min fina fröna cykel utanför piren när jag helt plötsligt blir rdmad och vdmad av någon som jag senare där efter sv bannar. Sen kommer en bil till mig och frågar om jag behöver skjuts till sjukan och jag säger nej men tack ändå. Sen innan jag ger mig iväg säger jag kolla min lapp då blir jag skickad i 3 dagar för pytelite halv ooc när jag kan bekräfta att 99,9% av alla spelarna i Unive använder sig av det när man har skrivit i ooc därför tycker jag att det blir lite orättvist att just jag blir bannad i 3 dagar för det när ingen annan får konsekvänser för det. Men till nästa gång vet jag iaf att jag inte ska säga det för då vet jag vad som händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att tiden på bannen var felaktig (3 dagar) jag tycker istället det bara bode ha blivit sv bann eller en normal varning i pm till nästa gång så jag itne gör felet igen med tanke på att det är vanligt bland Univespelare att säga ¨kolla min lapp¨

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer bara ihåg 1 tidigare bann och det var när en staff missförstod mig i twt när han trodde att jag skrev (/twt söker Gambino) Men egentligen skrev jag (/twt söker Gambino killen) för det var en kille i mitt gäng som hette Gambino så han trodde att jag menade gänget fast jag menade egentligen min polare Gambino. Han har inget med Gambino gänget att göra btw

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte säga kolla min lapp, tänkt efter innan jag sa det och tänka på vad konsekvenserna hade kunnat leda till. Men det tänkte jag faktiskt på men min hjärna sa åt mig att det är vanligt i Unive att folk säger kolla min lapp när dem menar kolla på min ooc lapp det var så jag tänkte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min ban 100% att jag från och med nu inte ska prata pyttelite i halv ooc till nästa gång även om andra också brukar göra det:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag till 100%! Tack;))

Tillbaka