- Meddelanden
- 352
- Reaction score
- 172
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Vural
Vad heter du på discord? Ludvig#5019
Ange ditt födelsedatum 10 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20:00-23:00
Tisdag 17:00-23:00
Onsdag 19:30-23:00
Torsdag 18:30-23:00
Fredag (tills jag blir trött eller sålänge jag inte är ute.
Lördag (tills jag blir trött eller sålänge jag inte är ute.
Söndag 16:00-21:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen Augusti förra året men sen har jag också tagit lite pauser i Unive
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift som servervakt är att vara rättvis veta hur man ska skilja från rätt och fel man ska inte vara rädd för dina kommands. Du ska vara en bra förebild för andra och sikta högt. Du ska även kunna vara online på forumet, dc & Unive ofta. Du ska visa intresse ifall du hjälper någon och alltid vara vänlig och behandla folk som du själv vill bli behandlad. Ifall du ser en person som begår regelbrott kvittar om det är din kompis så ska du ge konsekvänser eller bara skicka i ooc pm vad han gjorde fel. Du behöver inte alltid banna eller kicka folk det kan också räcka med en varning
Det kanske inte gör så stor skilnad fast jag vill hälst under lätta lite för staffs för ja vet hur mycket dem sliter för att få servern till en bättre plats, mitt mål senare är atr också bli en del av det fina staf teamet. Jag gillar också arr hjälpa folk med deras problem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag borde bli Servervakt på Unive för att jag siktar högt mitt mål senare är att bli en del av staff teamet. Jag kommer vara en bra förebild för andra rpare. Jag gillar att hjälpa folk jag vet vad som är rätt eller fel att göra. När jag bannar eller kickar folk så gör jag det inte för att det verkar roligt jag gör det för att man ska lära en person genom en ban eller kick ifall man ser dem begå ett regelbrott. Jag är en Ex servervakt sen innan så jag vet vad jag kommer att jobba/arbeta med som servervakt och jag känner till alla commands
/Kick (id)
/svban (id)
/sv (skriv i en chatt bara för sv)
/m (id) ifall du vill skicka till någon ig ooc
/toggleid
Sen får man nya dc kategorier som det står olika saker ifall man vill t.ex förlänga någons ban för den förtjänar mer än 1 timme så kan man skicka klipp där och sen killens info alltså hexid som man kopierar fråb ban loggs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ex att du använder dinna sv kommands för att ta en fördel i ditt rpande. Vi säger att du är kidnappad så kickar du dem som kidnappar dig mitt i scenariot för att du ska vinna det. Eller att du tar /toggleid för att se dem igenom hinder osv..
Det var bara ett exempel sen finns det ju fler scenarion
Korruption är ex om du ser din vän begå ett regelbrott fast det är din kompis och du skiter totalt i att ge hen konsekvänser så är det korruption. Det var bara ett exempel sen finns det ju fler scenarion.
Vad heter du på discord? Ludvig#5019
Ange ditt födelsedatum 10 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20:00-23:00
Tisdag 17:00-23:00
Onsdag 19:30-23:00
Torsdag 18:30-23:00
Fredag (tills jag blir trött eller sålänge jag inte är ute.
Lördag (tills jag blir trött eller sålänge jag inte är ute.
Söndag 16:00-21:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen Augusti förra året men sen har jag också tagit lite pauser i Unive
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift som servervakt är att vara rättvis veta hur man ska skilja från rätt och fel man ska inte vara rädd för dina kommands. Du ska vara en bra förebild för andra och sikta högt. Du ska även kunna vara online på forumet, dc & Unive ofta. Du ska visa intresse ifall du hjälper någon och alltid vara vänlig och behandla folk som du själv vill bli behandlad. Ifall du ser en person som begår regelbrott kvittar om det är din kompis så ska du ge konsekvänser eller bara skicka i ooc pm vad han gjorde fel. Du behöver inte alltid banna eller kicka folk det kan också räcka med en varning
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag borde bli Servervakt på Unive för att jag siktar högt mitt mål senare är att bli en del av staff teamet. Jag kommer vara en bra förebild för andra rpare. Jag gillar att hjälpa folk jag vet vad som är rätt eller fel att göra. När jag bannar eller kickar folk så gör jag det inte för att det verkar roligt jag gör det för att man ska lära en person genom en ban eller kick ifall man ser dem begå ett regelbrott. Jag är en Ex servervakt sen innan så jag vet vad jag kommer att jobba/arbeta med som servervakt och jag känner till alla commands
/Kick (id)
/svban (id)
/sv (skriv i en chatt bara för sv)
/m (id) ifall du vill skicka till någon ig ooc
/toggleid
Sen får man nya dc kategorier som det står olika saker ifall man vill t.ex förlänga någons ban för den förtjänar mer än 1 timme så kan man skicka klipp där och sen killens info alltså hexid som man kopierar fråb ban loggs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ex att du använder dinna sv kommands för att ta en fördel i ditt rpande. Vi säger att du är kidnappad så kickar du dem som kidnappar dig mitt i scenariot för att du ska vinna det. Eller att du tar /toggleid för att se dem igenom hinder osv..
Det var bara ett exempel sen finns det ju fler scenarion
Korruption är ex om du ser din vän begå ett regelbrott fast det är din kompis och du skiter totalt i att ge hen konsekvänser så är det korruption. Det var bara ett exempel sen finns det ju fler scenarion.