Inaktuell Ludvig vural | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Ludvig#5019

Vad är ditt hexid? 11000014a1d2012

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vilja ansöka till medlemskap ansvarig var att jag skulle gärna vilja ta mer ansvar för servern och kunna bidra med så mycket som möjligt. Jag hade gärna velat visa folk vad jag kan bidra med i denna servern/Communityn. Jag vill också se till att folk får en rättvis chans att få bli medlem på Unive. Det som också fick mig intresserad av att ansöka om att få bli medlemskaps ansvarig är att jag vill att alla på servern ska trivas och jag vill se till att medlemmar på Unive har läst reglerna veta vad dem håller på med när dem rpar och att dem ska förtjäna deras medlemskaps roll i Unive och det kan göra stor skillnad.
Det som också gör mig intresserad är att få hjälpa Staff teamet och resterande att få koppla av lite mer för jag vet hur många medlemskaps ansökan som kommer in per dag och jag kan tänka mig att det kan bli ganska stressigt att hinna kolla på alla ansökningar och ta ett beslut om den ska bli godkänd eller nekad och sen ta muntlig intervju. Sen kan jag också tipsa folk som har spelat på servern mycket utan att försöka göra medlemskaps ansökan att dem kanske borde ta en titt på det och kolla om dem vill bli medlem ig och i dc servern och ta sitt rpande till nästa nivå och ta rpen på en seriös och hög nivå och inte lalla. Jag vill ock så bli Medlemskaps ansvarig för att jag vill känna att jag har lite kontroll över vilka medlemmar som bli godkända och nekade med tanke på att jag har sätt väldigt många erfarna Unive medlemmar som går runt och slås på piren och begår regel brott som att man hade kunnat tro att det var icke-medlemmar som roll spelade.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni bland annat borde välja mig för att jag vet vad jag kommer hålla med med och vilket stort ansvar jag kommer ha inom Unive Communityn. Jag vet att jag har vad som krävs för detta uppdrag, jag är också väldigt mogen och kan ta kritik utan att bli hetsig mot personen, när jag får kritik så tänker jag det bara som en möjlighet att förbättra mig och veta vad jag har gjort fel så jag inte gör det nästa gång. Jag vill alltid vara respekt full mot folk som jag själv vill få respekt tillbaka. Jag själv känner mig lugn som en person. Jag tycker att ni borde välja mig p.ga att jag vill få folk inom Unive att känna sig så trygg som möjligt och veta att folk begår regelbrott som om det vore ingenting och låsas som om det aldrig har hänt. Jag tolererar heller inte sexism, nazism & rasism. Jag vet också väldigt mycket om hur man ska kunna vara en bra förebild och sköta sitt jobb som en Medlemskaps ansvarig och jag känner en grabb som är medlemskaps ansvarig och är min förebild och vill att andra ska känna samma sak som jag känner for honom. Jag dömmer inte folk för deras ålder osv.. Ibland måste man också säga nej till folk efter att dem har gjort en medlemskaps ansökan och den kanske är mindre bra fast att man känner sig taskig för att man har nekat den, fast man ska heller inte godkänna varenda ansökan som man ser för att man känner sig taskig om man nekar. Jag tycker också att ni borde välja bland annat mig för att jag vet hur jag kontrollerar mina känslor och vet hur jag uttrycker mig mot folk på ett bra sätt utan att vara taskig. Killen som har berättat vad en Medlemskaps ansvarig handlar om är Muckas min förebild inom (MA) Jag vill också bara påpeka att jag är en föredetta Servervakt så att jag vet vad för roll jag får om jag blir Medlemskaps ansvarig och vet hur man tar hand/sköter den rollen perfekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor med lika mycket respekt spelar ingen roll vad. Man ska tänka att man den man pratar med ska man visa den respekt som man själv vill bli bemöt med. Ifall vi säger att jag har haft en dålig dag i t.ex träning eller skolan så kommer jag inte låta det gå över mina medlemskaps intervjuer och påverka den som jag intervjuar, det minsta jag vill göra är att få en annan människa att känna sig dålig eller ledsen för att man har behandlat dem på ett dåligt sätt så det ska man försöka undvika som mest som en Medlemskaps ansvarig. ex om någon bemöter mig bra i medlemskaps intervju så kanske jag skriver där efter (tack för respekten) och försöka sprida glädje till folk och förbättra denna Communityn så bra som möjligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska kunna hålla en bra rp nivå inte vara hetsig i ooc och se till att folk följer grundreglerna och göra ett allmänt bra jobb som en del av Medlemskaps ansvarig teamet se till att medlemmar har bra och hög rp nivå och inte lallar som om dem vore icke-medlemmar. Om man t.ex är medlem ska man inte hålla på och vara irriterande och säga till folk ig som inte är medlemmar och reta dem för att dem inte är medborgare i staden. Jag skulle också vilja påverka betydelsen inom Unive genom att se till att medlemmar har läst grundreglerna och kan dem utantill eller om en icke-medlem ska ta muntlig intervju så ska jag se till att dem har läst på grund reglerna noggrant och kollat igenom var varenda grundregel betyder.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem på Unive ska ha bra rp nivå kunna bidra med bra rollspel scenarion och visa att man är medlem för att man vill utveckla sin nivå för varenda dag och ser på varenda dag som en ny chans att bli bättre. ( men det allra viktigaste är att dem ska följa reglerna) Efter jag har tagit en intervju och den har blivit godkänd eller nekad så kanske man kan skicka en video som berättar om grundreglerna på Unive och vad man ska göra för att ha en bra rp nivå. En av dem viktigaste sakerna som en medlem är också att veta hur man använder sig av /me, /sme, /report ifall man ser någon som begår ett regelbrott och vill anmäla det. Obs man behöver inte kolla på Videon som handlar om reglerna det är bara ett bra sätt dock att lära sig alla reglerna och bidra med fin rp från alla möjliga sidor och håll.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde bli Medlemskaps ansvarig på Unive är att alla känner sig trygga att rpa på Unive utan att få massa hets i ooc efter att man kanske har bråkat med någon (ig) så skriver killen senare i dc en massa fula saker i ooc. Mitt jobb kommer också vara att kunna hantera stress och ta rätt beslut utan att behöva stressa igenom allt man ska göra en rättvis intervju eller att kolla igenom någons Medlemskaps ansökan noggrant. dvs att jag kommer ha en stor roll inom Unive och kunna hantera stress och kritik av folk och bemöta folk på det bästa sättet som möjligt

Hur ser din aktivitetet ut? Det kan variera mellan veckorna. Måndag: 20.00-23:00, Tisdag 17:30- 23:00, Onsdag 18:00-23:00, Torsdag 19:30-23:00, Fredag 17: 00:00, Lördag 18:00-00:00, söndag 18:30-23:00.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på en annan Fivem server och kommer heller aldrig göra det!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka