Inaktuell Ludvig vural | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Vad är ditt discord namn? Ludvig#5019

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? CapotheHunter#7027

Av vilken anledning ska personen avrättas? Han har skapat mycket problem för mitt gäng ig och bara lämnar från ingen stanns utan att vi vet om att han lämnade. Så just nu ligger vårat gäng i massa skit som han har skapat och som vi måste betala sen lämnar han gänget för att vi har mycket krig som han själv har skapat. Han gjorde oss bannlysta i ett tag på Extecy och det var också bara hans fel. Sen hetsar han mot mig i ingame twitter och skriver (Tyst H**unge) och (Wallah du ska få se) till mig när vi är med i samma gäng. Han håller också på att skryta till alla i gänget att han är vice-boss och behandlar alla som skit för att dem bara är medlemmar eller springisar och har blivit hatad av hela vårat gäng. Sen har han väldigt mycket temperament när man säger till han att han ska vara tyst för att man pratar med någon så skriker han på dig och säger masssa fula ord.

Hur ska personen Avrättas? Vi ska säga till honom ig att vi ska träffas och prata affärer sen ska vi säga till han att han ska hoppa in i bilen för att vi ska köra till ett privatare ställe där vi kan snacka affärer. Sen kommer vi köra han till ett privat ställe och fråga han om vi kan låna hans mobil föra att ringa ett viktigt samtal sen lämnar vi inte tillbaka mobilen. Sen ska säga till han att det var ett misstag att han skapade skit för vårat gäng sen lämnar oss utan att vi vet om det. Då tar vi han i (th) och fortsätter prata om alla misstag han gjorde för oss sen halshugger vi han senare med kniven och lägger hans kropp i en sopsäck och gömmer den på ett ställe där ingen kan hitta kroppen, efter vi har hittat ett ställe där vi kan gömma hans kropp så åker vi iväg och håller en låg profil i ett tag.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Kniv

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Jag Viggo#4645 & Muckas#5273

Vad heter personen ingame? Abdi bogota

När ska han bli avrättad? Någon dag mellan Lördag, Söndag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka