Nekad Ludvig Sellerstrand | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig Sellerstrand

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198408972344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Coman #0135

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Winston han är 18 år gammal fyller 19 väldigt snart,

Han är en seriös person som ändå kan vara väldigt skämtsam. Han älskar att få folk att skratta. Han har en dröm om att bli polis, för att han vill hjälpa så många som han möjligen kan. William har varit mobbad igenom hela sitt liv och hatar individer som trycker ner andra. Det William tycker bäst om är att ligga på stranden och dricka någon god dricka (en cola med is i). William dricker inte någon alkohol alls för att hans pappa är en grov alkoholist. Och han har växt upp med många problem.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra till ett bra RP. Jag har läst igenom reglerna noggrant och jag förstår alla regler. Jag tar också allt som jag gör väldigt seriöst så en person som bara är här för att trolla och förstöra hittar ni inte här. Jag kommer också bidra till att göra en bättre miljö för andra. Jag är en väldigt lätt person att prata med så all RP som jag kommer att vara med i kommer att vara bra RP. Jag följer reglerna som är satta och är väldigt taggad att få börja spela ordentligt på eran server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har letat efter en bra RP server att spela på, och jag har sett flera gamla vänner (som jag brukar spela med) köra på den här server. Eftersom dom är väldigt petiga med vilka servar dom spelar på så verkar det här vara en väldigt bra server att spelar på.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg flera vänner som jag brukade spela med spela på den och eftersom jag har letat efter en RP server så tänkte jag att jag kunde iaf testa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en bättre värd utan någon kriminalitet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka