Nekad Ludvig Olsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ffnf-pmrg/qvhrfnfw

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Blom

Vad är ditt discord namn? dogie#6010

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född år 1997 28 september. Han heter Ludvig Olsson, han var med i maffian i sin gamla stad för 5 år sedan.
Hans intressen är att hänga med sina polare, samt köra bil då han har ett intresse sedan långt tillbaka då han kört gamla bilar och blivit intresserad av de. För att han då trimmade och pimpade olika typer av Volvos. Han har en Volvo 1945 från 90-talet. Han har även ett stort intresse för att haffa guzzar. Han är kärleksfull, omtänksam, glad, han är lite deprimerad för att han tidigare var med i maffian som han än idag har r:ad av. Han har en sjukdom som heter ADD som gör att han blir lätt irriterad och är lätt kränkt. Han har havsblåa ögon, choklad brunt hår, hans hudfärg är som jord. Han har kamouflerade kläder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att jag tycker att unive är en rolig server att spela på och att jag bara typ har spelat på unive hela min tid som jag har på fivem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat på youtube mycket om unive och de värkar se kul ut. Unive ser ut som en jätte bra och rolig rp server.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube, och såg på folk som streamar på unive och de värkar kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja bli bra på RP och att ha de roligt att RPA. För de är mitt mål med RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul, bli bra på RP. Hitta vänner, ha de chill, och ha en rolig server att spela på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej de är jag inte jag är bara aktiv/ spelar på unive. De är den roligaste servern jag spelat på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och kommer vänta tills ni har nekad eller godtjänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka