Nekad Ludvig Olsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ffnf-pmrg/qvhrfnfw

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Blom

Vad är ditt discord namn? dogie#6010

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Sverige 1997-03-25. Han var en kriminell som 15 åring, men sen när han blev 20 så märkte han att det inte var kul att vara kriminell. Han valde beslutet att bli en vanlig person och jobba som reporter. Han har två intressen, han gillar att vara med polare, han gillar även att köra bil då han är väldigt intresserad av bilar. Ibland kan han även vara snäll nog att ge folk gratis åkning. Han har en diagnos kallad ADD så han blir lätt irriterad och gillar inte trubbel. Är ärlig och kan stå upp för sina åsikter. Tycker inte om oärliga personer. Rak i ryggen ska man vara. Om de andra inte funkade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att-
1. jag vill ha en bra server att rpa på.
2. Jag vill kunna bli bättre på rp.
3. Jag skulle vilja känna folk.
4. Spela på en server med bra Community.
5. Jag skulle försöka hjälpa till för att få en bättre rp community.
De va allt jag hade att komma med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat mycket på youtube och den ser ut att vara rolig, och jag har spelat på den ett litet tag och de är den roligaste servern jag någonsin har spelat på// hittat på fivem. Bäst e ni.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube och så såg jag att någon youtuber spelade på unive och då kände jag att jag behövde testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja förbättra mig, och bli bra på de. Jagär ny med Gta RP sp jag kanske inte är den bästa ni har sätt på RPA men de är ju i alla fall något.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha de kul och ha något att göra varje dag, och att lära mig hur man RPAR bra, och sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag tror att jag är de jag har varit aktiv i typ minst 6-15 timmar på servern inte i streck då men sammanlagt.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår era regler och kommer vänta tills jag får ett svar. Ha en bra och härlig dag. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka