Accepterad Ludvig Molund | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig Molund

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Molund

Vad är ditt discord namn? cPudding2008#9756

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Kasper Berg: Kasper är en överklass grabb som bor på strandvägen i en våning. Kasper är en 24 åring som gillar att spela padel och golf. Kasper växte upp ganska tufft med sin ensamstående mamma Anna och hans 3 bröder, det vände snabbt för Kasper när han hittade sin livs kärlek Ebba. Ebba är snobbig golf proffs som gjorde så Kasper började komma på dom rätta vägarna. Kasper började som 16 åring att dropchipa. Han nåde Miljonen redan som 18 åring och det bara fortsatte. Kasper är nu 24 och har köpt lägenhet i staden med sin livs kärlek Ebba. Nu har han ett bra liv med sin tjej och testa något nytt.
Kasper är en vänlig person som vill hjälpa andra. Kasper är omtänksam och hjälper alltid sina vänner. Kasper har lätt för att få vänner och ser fram emot att hitta vänner i staden. Kasper vill gärna testa ett nytt jobb för sin framtid han har alltid varit intresserad i bilar och försäljning så hans dröm är att få jobb på Marja lisas eller Malmqvist. Kasper är ett stort bil fan och har suttit på bilvägs kanten och kollat på de fina bilarna och lärt sig om dem. Kasper är vänlig och har hyffs som han har blivit lärd av sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gärna skapa en unik karaktär. Jag vill skapa ett bra Community och höja nivån på RP. Jag ser fram mott att i bli bättre på RP och hjälpa serven genom att t.ex. i framtiden bli server vakt. Jag har hög RP och kommer alltid tänka på reglerna i mitt huvud för att ha dem i bakhuvudet jag har övat på dem så att jag alltid vet vad som är rätt och fel. Servervakt vill jag gärna bli i framtiden för att hjälpa staffs som kan ha det svårt att hålla koll på hela servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det Innebär att man ska spela för att det är roligt, inte att bli arg om man förlorar ett scenario utan att kunna ha roligt även fast man förlorar ett scenario. Det viktigaste med scenarion är att det ska vara bra RP och vara roligt inte vem som vinner.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en vän och kollat på många streamers som Drobz och har verkligen velat testa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka