Nekad Ludo | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludo#8869

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en tuff 27 årig flintis som söker ett jobb. Karaktären (Lasse Jansson) gillar att träna och hjälpa folk. Karaktären blir ganska lätt rädd men är också väldigt seriös.

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan göra mer saker än att bara t.ex gå runt. jag vill kunna tjäna pengar ingå i mer rollspel och kunna även gå med i polis jakter om någon kriminell är på rymmen! (om jag börjar jobba som polis) Vet inte hur jag kan tjäna pengar annars.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan få ett jobb eftersom man måste vara whitelisted för att kunna jobba.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på "swe" eftersom jag ville hitta en svensk server så jag förstod mer och jag tog den här för att den hade väldigt många spelare inne och ju fler desto bättre!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en större del av kommunityt och kunna ingå i mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på den här eftersom den är svensk!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka