Nekad Ludo | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludo#8869

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Jansson. Han är både född och uppväxt i Sverige. Lasse är väldigt kräsen till saker men blir inte så ofta arg. Han har dock en väldigt underlig röst. Lasse gillar att äta mat, spela golf och köra bil. Lasses dröm är att bli en mekaniker. Lasse gillar nämligen att hjälpa folk så därför är det hans dröm. Bilar är även något han gillar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är schysst. Är inte ute efter pengar utan att ha roligt. Dessutom vill jag såklart kunna få ett jobb!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar samhället väldigt mycket och det är sällan kaos.

Hur hittade du Multistaden? Jag var lite sugen på att se om det fanns några svenska rp servrar och så hittade jag den här och gillade den. Dessutom var det så många människor anslutna till servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa ett jobb och kunna hjälpa andra!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på Multistaden RP och Impulse99.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka