- Meddelanden
- 150
- Reaction score
- 67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lodhiig
Vad är din discord tagg? Ludo#8869
Vem var det som bannade dig? Gita
Hur lång tid var din ban? en vecka (7 dagar)
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC -ingmae ~gita.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var en medbrottsling som såg när min kompis döda två stycken och som försökte döda oss, Jag slog även en av killarna en gång fast han dog inte.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två kompisar hade precis gått ut ur sjukhuset. Jag ser två stycken prata med två andrat dom) Det härs skulle jag säga är självförsvar och dom borde också få något slag straff.Jag anser inte att jag gjorde så mycket i det här men jag erkänner att jag gjorde något och det ska ej ske igen, Mitt utanför där man inte får stå så jag frågar vad dom gör. Då säger en av dom: Det angår ju fyfan inte dig. Sen tror jag två av killarna hör min kompis (Adrian100) när han säger att han ska sätta in pengar för han hade massa kontanteå sig. Då följer dom efter oss sen efter han har satt in sina pengar så åker vi till svarta marknaden för han ska köpa en kniv för 15 tusen. Dom följer fortfarande efter oss in sen blockerar dom utgången och då tror vi dom vill råna honom på pengar så då hugger (Adrian100) dom båda. Dom dör inte men blir skadade. Vår andra kompis (Ossipro08) gör inget direkt men han blir också bannad för att ha finishat dom (dödh vill gärna kunna spela igen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var en medbrottsling som slog deras bil en gång och en av killarna och erkänner att det var fel och borde hanterat situationen bättre. Jag ber mycket om ursäkt och detta ska ej ske igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ringt polisen och sagt att vi kände oss hotade och agerat utan våld.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska slå folk och inte på deras bilar eller agera med våld.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lodhiig
Vad är din discord tagg? Ludo#8869
Vem var det som bannade dig? Gita
Hur lång tid var din ban? en vecka (7 dagar)
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC -ingmae ~gita.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var en medbrottsling som såg när min kompis döda två stycken och som försökte döda oss, Jag slog även en av killarna en gång fast han dog inte.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två kompisar hade precis gått ut ur sjukhuset. Jag ser två stycken prata med två andrat dom) Det härs skulle jag säga är självförsvar och dom borde också få något slag straff.Jag anser inte att jag gjorde så mycket i det här men jag erkänner att jag gjorde något och det ska ej ske igen, Mitt utanför där man inte får stå så jag frågar vad dom gör. Då säger en av dom: Det angår ju fyfan inte dig. Sen tror jag två av killarna hör min kompis (Adrian100) när han säger att han ska sätta in pengar för han hade massa kontanteå sig. Då följer dom efter oss sen efter han har satt in sina pengar så åker vi till svarta marknaden för han ska köpa en kniv för 15 tusen. Dom följer fortfarande efter oss in sen blockerar dom utgången och då tror vi dom vill råna honom på pengar så då hugger (Adrian100) dom båda. Dom dör inte men blir skadade. Vår andra kompis (Ossipro08) gör inget direkt men han blir också bannad för att ha finishat dom (dödh vill gärna kunna spela igen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var en medbrottsling som slog deras bil en gång och en av killarna och erkänner att det var fel och borde hanterat situationen bättre. Jag ber mycket om ursäkt och detta ska ej ske igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ringt polisen och sagt att vi kände oss hotade och agerat utan våld.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska slå folk och inte på deras bilar eller agera med våld.
Har du läst våra regler? Ja