Nekad Ludo | Ban överklagan [Adam/Ugglan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lodhiig

Vad är din discord tagg? Ludo#8869

Vem var det som bannade dig? Gita

Hur lång tid var din ban? en vecka (7 dagar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC -ingmae ~gita.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var en medbrottsling som såg när min kompis döda två stycken och som försökte döda oss, Jag slog även en av killarna en gång fast han dog inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två kompisar hade precis gått ut ur sjukhuset. Jag ser två stycken prata med två andrat dom) Det härs skulle jag säga är självförsvar och dom borde också få något slag straff.Jag anser inte att jag gjorde så mycket i det här men jag erkänner att jag gjorde något och det ska ej ske igen, Mitt utanför där man inte får stå så jag frågar vad dom gör. Då säger en av dom: Det angår ju fyfan inte dig. Sen tror jag två av killarna hör min kompis (Adrian100) när han säger att han ska sätta in pengar för han hade massa kontanteå sig. Då följer dom efter oss sen efter han har satt in sina pengar så åker vi till svarta marknaden för han ska köpa en kniv för 15 tusen. Dom följer fortfarande efter oss in sen blockerar dom utgången och då tror vi dom vill råna honom på pengar så då hugger (Adrian100) dom båda. Dom dör inte men blir skadade. Vår andra kompis (Ossipro08) gör inget direkt men han blir också bannad för att ha finishat dom (dödh vill gärna kunna spela igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att jag gjorde fel att slå en kille och sparka på hans bil men dom tänkte ju typ råna oss och dom följde efter oss även fast vi sa att dom skulle dra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde hanterat situationen utan våld och ringt polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att inte att använda våld och jag kommer försöka ringa polisen om det försiggår mer sådant.

Har du läst våra regler? Ja

dom två killarna gjorde ju också fel att blockera dörren så vi inte kunde komma ut. Det var mer självförsvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka