Accepterad Ludo | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum 30 December 2008

Vad heter du på discord? Ludo#8869

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje Dag:
Måndag-14:30-22:00
Tisdag-15:00-22:00
Onsdag-15:15-22:00
Torsdag-14:50-22:00
Fredag-14:55-23:45
Lördag-09:00/10:00-23:45
Söndag-09:00/10:00-22:00
+middag etc. även om jag har något i skolan.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 190h+

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra med att göra Multistaden till en mer proffessionell och hög rp server där det ej förekommer lall osv. Jag skulle delvis dv:a bilar som står på platser där dom ej ska stå. Jag skulle även ge varningar till folk som går små misstag. Om folk gör grova regelbrott skulle jag banna dom och sedan prata med support eller liknande om dom kan förlänga och hen t.ex RDMar eller VDMar. I verkligheten säger man ju inte att man laggar, man går inte runt och dödar folk osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill inte bara stå och kolla på. Jag vill kunna agera och göra något om jag ser någon bryta mot reglerna eller t.ex pratar OOC. Jag vill få Multistaden till en hög RP server och utan massa lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att jag skulle rapportera folk som gör fel, ge varningar mot mindre regelbrott och även kicka vissa personer som gör mindre regelbrott. Jag vill få Multistaden utan lallare så den ser så realistisk ut som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För jag skulle göra Multistaden till en bättre plats med mindre lallare. Jag skulle banna folk som gör grova regelbrott i 30 min och även kontakta support om det behöver tillägga tid då det behövs. Jag är även inne mycket och är hjälpsam.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag kan få bort lallare, oseriösa spelare och folk som beter sig på ett oproffessionellt sätt. Jag skulle även hjälpa folk som blivit rdmade, vdmade etc. Jag vill liksom inte bara stå utan kunna göra något åt det!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska mycket erfarenheter då jag varit liknande i en server jag spelade på länge sedan, T.ex/kick [id] /revive [id] anledning /svban [id] anledning /dv /fdo osv.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad och har aldrig blivit av med den.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad en gång då jag var OOC. Jag har lärt mig av mina misstag och bannen har fått mig att tänka efter rejält. Det hände ca 2 månader sedan då jag inte läst på reglerna så rejält och jag inte riktigt förstod mig på detta. Men nu har jag läst på reglerna och kan dom bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? En server som heter RSM FREEROAM #1. Den kör jag om jag inte kommer in i Multistaden eller om det är restart. (kör alltså inte den så mycket)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka