Nekad Ludo | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum 30 December 2008

Vad heter du på discord? Ludo#8869

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje Dag:
Måndag-14:30-22:00
Tisdag-15:00-22:00
Onsdag-15:15-22:00
Torsdag-14:50-22:00
Fredag-14:55-23:45
Lördag-09:00/10:00-23:45
Söndag-09:00/10:00-23:45

Hur länge har du spelat på Multistaden? 190h+

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka att göra Multistaden till en bättre plats där det är mindre lallare, RDMare och VDMare etc. Jag kommer dv:a bilar som bara står på ställen där de ej ska stå och ge varningar till folk som ej sköter sig. Jag kommer även banna folk som t.ex gör RDM och VDM etc. Jag har lite erfarenheter då jag spelat på en annan RP server länge sedan.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag kräks av att se folk: lalla, RDMa, VDMa, och bara INTE sköta sig!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna få bättre koll på t.ex sjukvården då det är där jag jobbar. Jag kan även se mycket som händer på torget då jag ofta är där. Jag har alltid ögonen öppna och ser ganska så mycket som händer.

Varför ska just du bli servervakt? Som jag sa, jag vill få Multistaden till en bättre plats så jag slipper se folk bli RDMade, VDMade och lalla etc. Jag vill även bidra med så mycket jag kan och få Multistaden så seriös som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill som sagt göra Multistaden till en bättre plats, slippa se mycket hända folk och staffs ha så mycket jobb så vi servervakter också kan bidra. Vill även få den mindre oseriös.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick [id] /revive [id] anledning /svban [id] anledning

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad en gång då jag var OOC. Jag har lärt mig av mina misstag och bannen har fått mig att tänka efter rejält.

Spelar du på någon annan server för tillfället? En FREEROAM server när servern ligger nere annars spelar jag bara Multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka