Accepterad Ludix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludix

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926411418/

Ditt Hex-ID: steam:11000013996369a

Vad är din discord tagg? dedu000

Vem var det som bannade dig? gregg

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han bannade mig för jag c logade då staffen skrev till mig i pm hoppa support då jag gjorde detta vi snacka de om detta och jag erskände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var somarlov på natten då jag valde och skjuta på ett gäng på ön för ungefär 4 månader sendan då jag anser att man tar en paus från rp när man blivit perma då var jag på ön skjut ner några sedan kommer jag till en buske då det gänget jag skjut på kom till mig med en bil och döda mig då jag c logar som jag ongrar idag helt mongo

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ej denna ban är felaktig bara att jag har skänt att jag varit borta nog länge från unive och förbättrmej på att komma tillbacka med bättre och högre rp nivå då jag nu taggit paus från univ i 4 månader för att jag tyckte jag var så mongo som c logade och ville ej försöka komma tbx till server för en jag har spelat lite på andra servers och bättrat min rp för att sådant inte ska ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigar men kommer ej på nån på rak arm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle vart kvar och väntat på att sinacriot var klart och gå och lägga mig och inte ens ¨åkt ditt för jag faer rp väldigt mycket när jag gjorde detta dumma sinacot och koommer aldrig hända igen vet ej vad jag tänkte med då rp var bara inte min grej på den tiden då jag kollat tbx på klipps från dän tiden och tänkt vad fan håller jag på med?

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer aldrig göra detta igen tycker själv det var ass dumt och jag var dum o det kommer aldrig i livet göra om detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka