Nekad Luderzexpressen | Whitelist ansökning (ALex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luderzexpressen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Luderzexpressen

Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? Luderzexpressen#3497

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt framåtdrivande person. hon gillar att träffa nya människor och är inte alls rädd att säga till om något inte är rätt. hon älskar att jobba och att driva både företag och folk framåt. hon älskar att se folk utvecklas det är nästan det bästa hon vet. hon har även hittat en kille vid namn dragan, chef över vianor som ska hjälpa henne att få in en fot i branchen. Finns mer att berätta om henne så vill ni veta mer tveka inte på att höra av er! Hoppas vi syns snart :)

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tar detta seriöst och kommer bidra med att driva företag har planer på att hitta ett chefs jobb så snabbt som möjligt och få folk anställda så vi kan driva en bra server tillsammans

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag trivs på denna server och tycker att alla admins osv är väldigt trevliga

Hur många timmar har du på FiveM? ca 42,9

Hur hittade du Multistaden? har hört talats om denna server innan så tänkte jag ger det en chans och det var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag jag blev bannad från swedish knight för att jag inte satt inne i discord det är en lång historia men jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? mej spelar bara på multi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka