Nekad ludelut | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludelut

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: ludelut

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341017531/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludelut#9362

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån en fattig familj och har tappat respekten för statligt och lagligt arbete helt. Min karaktär Heter Ludvig Hällström och är 21 år. han är aggresiv och otålmodig och även Förvirrad. Min karaktärs enda intresse är pengar och familj därav han inte haft något av dem under sin uppväxt.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag vill vara med i ett seriöst men även roligt RP community. jag vill även ha och bidra till en rolig och seriös RP server där det inte är en vana med FRP. Jag tror även att jag kan bidra till att göra upplevelsen bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter som jag har mest kört på RP servers Där WL inte behöves och då har jag märkt att de flesta FRP och RK direkt när du spawnar. Men jag såg även att Multistaden RP är den best ratade Servern under Filtret SWE.

Hur många timmar har du på FiveM? 17

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den direkt när jag gick in på FiveM eftersom den hade bästa Ratings + att den hade många aktiva spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på en amerikansk server för inte så länge sedan (SACRP) Men jag har även spelat på andra svenska servers som Göteborg RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka