Nekad ludelut | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludelut

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: ludelut

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341017531/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludelut#9362

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är aggeresiv och Lojal. Strävar efter ett ända mål, att bli rik. Karaktären är runt 20 års åldern och är en man. Namnet på karaktären är Ludvig Hällström.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag har inte Spelat FiveM på ett tag men jag vet sedan innan att RP är väldigt kul och intressant eftersom all möjliga Senarion kan upp stå. Jag vill också gärna bli Whitelistad eftersom jag vill köra en Seriös RP där all bidrar till att göra RP så värklig som möjligt. Och jag vill även själv lära mig mer om RP eftersom jag kanske bara har spenderat 12 timmar på FiveM och jag tror att ett comunity som detta kan hjälpa mig med det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag såg att det var många som aktivt var online på servern och det finns en stor mängd staff som kan hjälpa mig. Och detta är en Seriös RP server och det är just den sorts RP som jag vill delta i. Jag såg även att servern hade En massa olika jobb och annat.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 12

Hur hittade du Multistaden? Jag gick in på FiveM och sökte Efter Seriös RP och Då kom den upp.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället men jag har spelat på fler servrar som T.ex Midsomar RP och Göteborg RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka