Nekad lude | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lude

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198148886986/

Ditt Hex-ID: 11000010b3e21ca

Vad är din discord tagg? Ludde#2998

Vem var det som bannade dig? 5Samueldaking Servervakt

Hur lång tid var din ban? 60 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Svarar ej på /me

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte svarade på när dem skrev /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla jag var på fightclub och då fightades jag och sen kom det nån och knivhögg mig så jag dog och då dog dem mig till sjukhus och då lämna dem in mig till lars och då tänkte jag det tar ju endå en liten stund för lars att hjälpa så gick jag brb alltså gick på toa och tog en macka och sen när jag kmr tbx till datorn står det att jag blev bannad för jag inte svarar på me såklart om jag skulle varit där skulle jag ha svarat /me men som som sagt jag gick brb för jag vet att det tar tid för lars.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt asså jag gjorde någ fel att gå brb när jag är inne på servern och jag ska gå brb borde jag lämna servemn innan men som sagt trodde att ingen ambulans skulle komma in dit när lars hjälper dem för alltid när man är hos Lars då brukar ingen komma in då brukar man bara ligga där och få vård och därför gick jag brb för jag trodde att ingen skulle komma in och det tar lite tid att bli vårdad av lars.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivet bannad förut men det va när jag börja med fivem t.ex att 1 av bansen var att jag snodde en bil och körde på folk. Men det var ibörjan när jag börja och då var jag it ens medlem och hade it läst några regler men nu har jag tagit lärdom av det och läst alla regler och det kommer aldrig hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå brb när jag var i lars. Men själv tycker jag att ambulansen inte borde ha gått in i lars rum och börja göra saker för jag hållde redan på att få vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Att inte gå brb när jag får vård av lars även om det är Lars.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes! Jag Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka