Nekad LUDDX | Medlemsansökan [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knasberg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170619202/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Luddx#4907

Vad är ditt födelsedatum? 12 september 2001

Berätta om din karaktär. En go Göteborgare som leker lite ball men samtidigt kan dra goa Göteborgs skämt. vem gillar inte det... man vet aldrig vart man har han, helt plötsligt byter han sida . Min karaktär heter Sigge Stenmur och är 20 år gammal, han har bott i Sverige hela sitt liv med sina föräldrar. Sigges föräldrar är döda sedan ett tag tillbaka. Sigge hade dåliga betyg i skolan och var ofta ute och gjorde bus. Han hade många vänner och var som klassens populäraste. Hans intresse nu är bilar då hans föräldrar kom hem med nya bilar nästan hela tiden när han var liten. än idag söker han efter efter adrenalinkickar och få uppleva saker han inte upplevt innan. Sigge är en galen kille som verken bryr sig om vad folk tycker eller tänker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner lite folk som spelar på servern och det verkar som en server med mycket tryck vilket är det jag letar efter. Jag tror att jag kan bidra med roligt och seriöst Rp. Jag är en go glad göteborgare.. jag har några års erfarenhet men jag har nog mycket att lära. Men jag brukar anpassa mig rätt enkelt. jag ÄSLSKAR att prata med nytt folk ( i rp världen eller irl spelar ingen roll)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en seriös server med bra rp. Söker efter en bra server med folk som vet hur man Rpar och jag tror att jag kan hitta det på denna servern.

Hur hittade du Unive? jag har 2 kompisar som spelar på servern och det var dom som tipsade mig om det jag har även sett olika streams om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att uppleva ett roligt men seriöst RP men samtidigt utveckla mitt egna rollspel. Jag vill bygga start RP karaktär som utsöndrar passion och kärlek.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att försöka hitta seriösa RP spelare och utveckla mitt RP. jag vill finna mig i roliga och långdragna scenarion där man verkligen få anstränga sig för att hänga med och för att scenariot ska bli så bra som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Besvara
Report Redigera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka