Nekad Luddson | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198875672911/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Luddson

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Fredrik Schiller är en skild medelålders man och ensam pappa till två tonåringar. Han kommer ursprungligen från överklassen i Stockholms innerstad och har höga studier inom ekonomi och juridik. Han är 50år och har aldrig fått karriären att fungera riktigt som han hade velat. Han är en businessman i rötterna, energisk och full av ideer. på fritiden spelar han ofta golf och tennis med sina andra medelålders kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Unive är en schysst server med ett bra team bakom. Det är särskilt roligt att få vara med i rp och stämningen runt omkring. Anledningen att jag vill bli medlem är att jag vill kunna spela utan restriktioner. Jag tror också att jag kan vara med och bidra på discord och i allmänhet. Det jag främst kommer att bidra med är en schysst roleplay och en bra stämning för andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är unik. kanske den enda riktigt bra rp servern som är svensk och med ett bra community bakom.

Hur hittade du Unive? mina vänner introducerade mig till FiveM och Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål som Fredrik Schiller är att få igång karriären. I irl så är mitt mål att bara ha kul och allmänt rolig rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på Unive är att ha roligt och bidra så gott jag kan. vara med och utveckla servern och hjälpa andra att känna sig välkomna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag har spelat på många servrar men ingen har jag fastnat för i längden. Unvie är utan tvekan den server jag spelat mest på. På Unive vet jag att jag kommer aktiv, desto mer ens karaktär växer desto roligare blir spelupplevelsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka