Accepterad Luddo | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sussyballsobamahamburger/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Luddo#6867

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. Personen som jag ska spela son kallas för "saxxen". Då tidigare han varit kriminell, Har också erfarenhet hos polisen men lämnade kåren då "saxxen" tyckde att det var för lite pengar. Han blev kriminell och tjänade sjukt mycket pengar, Miljoner. Körde drömbilarna och levde i bästa husen i landet. Men efter 2 år i staden vart han kidnappad och blev torterad och rånad. Han lyckades fly med hjälp av en kniv han hade i fickan. Han flydde och lyckades komma hem. Han sa till sig själv "Jag måste åka härifrån" Utan att skicka ett SMS till alla nära och kära flyttade han från staden. Nu är han nyinflyttad i Unive staden och behöver jobb och ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på "Unive roleplay" pågrundav att jag blev trött på min gamla rp server.

Jag vill Rp,a på hög nivå och unive är ett bra val känner jag! Många streamers pratar och Unive och har sett streamern "H3llgreN" och kollat och det är hög rp på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt att många personer har sagt "Unive är bra" och har hört på tiktok att alla andra servrar är dåliga och håller med. Unive är hög rp och bara personer med hög rp kunskap får spela på Unive.

Hur hittade du Unive? Hörde på Tiktok, Men många jag har pratat med har sagt "Spela på unive de e en skitbra server" Och har tackat jag till det och ansöker nu!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt såklart, Men också att andra ska ha roligt med att spela med mig och andra på servern!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt på servern och att ha en roligt RP experience. Att tjäna pengar och hjälpa andra och ha allmänt roligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på SjöstadenRP men tröttnade på servern ganska snabbt. Så svar: Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka