Nekad luddkudd | Medlem ansökning [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddkudd

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353875842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Johansson

Vad är ditt discord namn? luddkudd#7725

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2021

Berätta om din karaktär. Jag, Alexander Wagner är en kille som inte alltid har haft en så bra uppväxt. När jag precis hade börjat första året i grundskolan så blev jag mobbad för att jag hade annorlunda kläder och inte var som alla andra killar.
När det blev sommarlov efter jag hade gått klart mitt tredje år i grundskolan så bestämde min mamma att jag skulle byta skola. Den skolan jag började i låg på Östermalm och var väldigt snobbig.
Jag kände mig inte välkommen eftersom mina föräldrar inte hade så mycket pengar så jag hade inte de dyra märkeskläderna som alla andra barn i skolan hade.
I skolan hade jag aldrig lätt för ämnena eftersom jag har svårt att lära mig saker jag inte tycker är kul.
Den skolan som låg på Östermalm behövde stänga ner och vi alla fick börja i en annan skola som låg i Fruängen.
I den skolan var det mest nyanlända människor som inte hade så mycket pengar. Jag blev väldigt utfryst eftersom jag var annorlunda, hade annan hudfärg(var vit och inte mörkhyad, jag pratade och betedde mig inte på samma sätt som dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med massor med rolig rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av svergies största server och det är alltid massor med spelare inne.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis ville spela på en bra SWE server och nu hittade jag den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna göra massor med roliga senarios men också seriös rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra så rolig rp som möjligt så alla har skit kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka