Nekad LUDDIZZEN | Ban Överklagan [Robban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDIZZEN

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122091593

Ditt Hex-ID: 110000145400e49

Vad är din discord tagg? LUDDIZZEN#9889

Vem var det som bannade dig? Robban

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (96).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick ifrån någon som riktade pistol mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad av 2 killar som riktade pistol mot mig och hade tagit allting jag hade på mig. Mitt i allt var det folk som sköt mot oss, jag vet inte varför och har då klipp på allt. Då vill jag inte bli träffad och blir rädd så jag hinner springa runt 5 meter ifrån dem. Kille nmr 1 hoppar in i bilen och kille nmr 2 håller på att kliva in men stannar helt plötsligt och fortsätter rikta och i med att jag inte ser honom för att min pov är vänd åt andra hållet fortsätter jag springa. Sedan vänder jag min kamera mott dem och då ser jag att kille nmr 2 riktar vapen, sedan när jag släpper w så tar det runt 1 sek innan man stannar och han tror att jag fortsätter springa så han skjuter mig ner på marken och lägger 7-10 skott i mig så att jag dör. Sedan hoppar kille nmr 2 in i bilen medans man kan höra hans kompis säga "vad gör du, vad gör du".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel om man tittar från ett annat håll men om man ser det som om det hade varit i riktiga livet/first person hade man inte sätt honom och om man ser det från mitt perspektiv av spelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen jag fick var pga att en servervakt inte tyckte att jag rpade nog på skottskador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat alltid hålla blicken på rånarna och inte springa där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte springa oavsett vad som händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Nekad, du springer från dessa killar och du är medveten om att de riktar mot dig och du fortsätter springa tycker du ska vänta ut din ban

Nekad, du springer från dessa killar och du är medveten om att de riktar mot dig och du fortsätter springa tycker du ska vänta ut din ban
Ja när jag såg de fast då tar det tid innan jag kan stanna plus grabben sa "kom vi drar nu" i klippet så jag trodde dem stack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka