Accepterad Luddish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Mumsfillibaba#8432

Vem var det som bannade dig? Siggeed#3151

Bild på banmeddelande: IMG_1472.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag hade mina lampor på när min bil var helt kvaddad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på ett larm om ett butiksrån lite efter tappade vi bort personen. Mitt i polis jakten så blev jag påkörd av en xc70 därför valde jag att snabbt åka till polis stationen med mina lampor på för att byta bil utan att jag vetat att bilen var helt kvaddad för att jag trodde att den bara rykte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite mitt fel och lite serverns fel. Jag tycker att det var mitt fel eftersom jag borde kollat om min bil var helt sönder eller ej för att jag visste inte att det var helt sönder. Jag tycker också att det var serverns fel som har gjort så att man kan köra bilen om man bara har blåljusen på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare men om man kollar på mina tidigare bans så har jag bara fått 3 bans detta år. Jag kommer inte ihåg så himla mycket men det flesta var när jag var ny till rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kollat om bilen var helt sönder genom att stängt av mina lampor eller så hade min passagerare bara sagt till mig att det ramlar motorhuvar av så skulle jag vetat att min bil var helt sönder

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer alltid att kolla så att bilen verkligen är sönder eller ej när jag ser att den ryker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka