Inaktuell Luddish | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? Mumsfillibaba#8432

Ange ditt födelsedatum 28 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag åker till skolan sen när jag har slutat skolan runt 15:00 så brukar jag hänga med mina vänner ibland eller så åker jag bara hem och gör annat så jag gör inte så mycket om dagarna därför kan jag vara aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? 27 november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1038916762848215110/1112450639285456938/image.png nästan hälvten av alla mina bans är felaktiga/ att jag blivit unbannad efter jag gjort en ban överklagan och jag har alldrig blivit perma/blacklistad eller något sånt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts upggift är att tillsammans med staff teamet hålla den rp nivå som ledningen strävar efter. Efetrsom det inte finns tillräckligt många staffs för att kunna specca allt hela tiden så hjälper servervakter tilla att hålla ordning och reda på de delarna där dem är. Till exempel att kicka eller banna spelare som bara bidrar med lall eller allmänt bara är ute för att förstöra för andra. En servervakt har även tillgång till att hjälpa till att städa upp lite, med det sagt t ex att dva trasiga bilar som står på sidan av vägen och liknande. Rollen medger även tillgång till commandet revive vilket endast ska användas vid död av bugg eller regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat ett tag på servern nu och har märkt att det pågår en del lall och andra småsaker som bara resulterar i en dålig rp nivå. Därför vill jag själv kunna se till att min rp miljö fortsatt är bra och inte förstörs av andra. Så istället för att behöver skriva en help eller göra en report för att någon bara förstör på servern så kan jag själv göra något åt saken istället.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Det största problemet med regelbrytande med servervakt rollen är att det abusas. T ex så har servervakter tillgång till revive kommandot vilket kan användas till att under t ex skottscenarion för att återuppliva sig själv eller andra för att kunna vinna scenariot. Eller använda sig av toggleid under scenarion för att få en fördel av det.

Korruption kan t ex vara att man bannar någon i motparten bara för att få ett övertag. Förutom det så skulle jag säga att alla andra regelbrott man kan göra är abuse av sina perms

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka