Accepterad Luddisen Ludde | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? nacks321

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Holm, Han föddes 1999-02-02 så han är 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Motiverad, Generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anton Holm hade en tuff barndom. Han växte upp i ett fattigt område i Gotland där det var mycket brott och han ville göra en förändring och såg upp till polisen. Där han bodde bara med sin mamma som behövde jobba mycket för att försörja familjen. Men han lät inte det stoppa honom. Han har alltid haft ett intresse för bilar. Han flyttade till Unive för att utveckla sina förmåner inom polisyrket. Han jobbar just nu på postnord men i framtiden vill han jobba som polis för att göra en positiv förändring i samhället där målet är att förhindra brott samt göra samhället till en tryggare plats för invånarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till servern med att Jag kommer vara aktiv hjälpa nya spelare, Jag kommer också rapportera personer som bryter serverns relglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tänka på att båda ska vinna och inte bara du så att det ska vara jämt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot nån regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel RDM Det är när man dödar nån utan någon anledning, Copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet för att få dom att jaga dig till exempel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag blev test medlem i denna servern förut men jag var inte aktiv nog och slutade spela men nu är jag tillbaks och är redo för att bli medlem igen

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Tja! jag har utvecklat backgrunden och framtidsplaner nu!

Vidare till intervju du har 48 timmar på dig att ta den annars nekar vi automatiskt

Tillbaka