Nekad luddepagge | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddepagge

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869392570/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Nilsson

Vad är ditt discord namn? luddepagge#8309

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Klintelius Göransson. Han är väldigt trevlig men kan vara väldigt bestämd när det behövs. Han är 45 år gammal och har haft ett väldigt händelserikt liv. Han har jobbat många yrken. Mest inom lagen såsom, parkeringsvakt osv. Han är väldigt intreserad av andra människor och skulle vilja jobba inom de områdena. Hans drömjobb är att jobba som polis. På sin fritid så gymmar han och spenderar tid med sina kompisar mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en sofistikerad och engagerad spelare. Jag har hyfsat mycket roleplay erfarenhet och har spelat på flera servrar innan den här. Jag tror att jag kan vara en väldigt bra spelare för den här servern och kommer att medföra bra och seriös roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay och ha bra scenarion, även för motpartens sida i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska bli kul för alla i scenariot och att man inte ska bara göra det som är bäst för ens egen person.

Hur hittade du Unive? Jag fick den rekommenderad av några polare och den ser väldigt lovande ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka