luddemaskin | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddemaskin

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lwboi

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludde#6913

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Fridell, kallas även för "Svenne" Han är uppväxt i Sverige med sin familj, hans pappa Arne, mamma Jessica hans äldre brorsor Oskar och Isak. Efter studenten så valde Sven att plugga vidare i England. Det höll ett tag men efter 2 år så kände Sven att han var klar med skolan. Han valde att stanna kvar i England där han fått upp ett stort intresse för fotboll. Sven hade inget fast jobb under tiden utan han små jobbade hos olika familjer där han hjälpte till med hushållet men efter ett par år till i England så kände Sven att det var dags att komma hem igen. Sven är en karaktär med mycket humor och en väldigt snäll jargong. Han har alltid velat ha ett roligt liv då han gillar att träffa nya människor och testa nya saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt seriös RP spelare som har spelat lite från och till. Jag började med FiveM RP runt Februari 2018 och sedan dess har jag haft några pauser men på de senaste månaderna har det stora intresset jag hade när jag började kommit upp igen. Jag är en som föredrar fantastiska scenarion istället för att bara bli rikast eller ha den fetaste bilen. För det är alla roliga scenarion som gör så att jag gillar rp såpass mycket. Jag känner mig bekväm med alla regler och jag vill lägga ner mycket tid på att bygga upp en välutvecklad karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ett väldigt bra community, det är hög kvaliten på rp till skillnad från andra liknande servrar och det känns som att de som har hand om servern är bra på det dom gör. Jag känner att jag verkligen vill satsa på en karaktär på denna server och därför vill jag bli whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Via serverlistan på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sakta bygga upp min karaktär, ha sköna konversationer med folk och framförallt försöka få fram realistiska och bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka