Nekad luddemaskin | Ban överklagan [Wael Nikola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

luddemaskin

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lwboi/

Ditt Hex-ID: 1100001134b3cca (Hex)

Vad är din discord tagg? ludde #6913

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 30 dagar...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, Attityd i discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag inte hade tillräckligt med bevis att bevisa att jag inte hade gjort något fel. Eftersom jag har ADHD så blir jag helt vansinnig när jag vet vad jag gjort i scenariot och andra personer säger att jag inte gjort det. Dessutom så var de som förlorade scenariot väldigt väldigt sura över att de förlora scenariot och kunde inte ta en förlust så de satt och skrek att vi skulle bli bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter en stund så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med Saab. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. Då börjar jag och min polare skjuta mot denna bil eftersom vi hade en anledning bekom skjutandet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100¤% felaktig ban, jag har spelat här i någon månad och aldrig blivit bannad eller ens fått en varning. Jag tar min rp på högsta nivå. Eftersom vi hade ett scenario bakom skjutningen så är det inte RDM.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så vet jag inte, jag vet att dessa personer skjutit mina vänner så jag har en anledning bakom skjutningen. Alltså ingen "Random" i RDM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tar som alltid min rp på högsta nivå och gör allt för att få bra scenarion. Jag tycker rollspel är riktigt kul och jag vill göra allt för att bidra till att det är så roligt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka