LuddeMarenLore | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Luddee#0955

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludde Liljeqvist och han är 22år och han är halv spanjor. Ludde föddes och växte upp i Stockholms förort. Han har sedan tidig ålder haft en tuff uppväxt då hans mamma och pappa bråkade mycket. Detta tog hårt på Ludde som så han började hänga mer ute på gatorna där han träffade Abdi som presenterade honom för gängmedlemmar som erbjöd han att börja sälja och langa knark för snabba pengar. Ludde började sälja och tjäna pengar men efter ett tag ville Ludde tjäna mer pengar så han började sälja tyngre och grövre saker. Samtidigt som Ludde blev äldre klättrade han i hierarkin så fick han mer och mer ansvar. Efter ett tag blev det grova konflikter med ett annat gäng och kriget var igång. Detta tog hårt på Luddes gäng då alla nästan blev skjutna. Ludde började känna att slutet var nära och att döden stod bakom dörren. Han lyckades precis fly innan dem hitta han så han drog till en ny stad kallad Unive där han ska bosätta sig och försöka bygga upp sitt imperium för att en dag hämnas sina förlorade bröder och systrar

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer bidra med bra RP och samtidigt se till att andra och jag själv har så kul som möjligt under resan, skapa feta scenarios och många minnen. Jag vill också kunna få ett jobb och nu när jag spelat på servern i drygt en månad så känner jag att det är dags o bli whitelist och bygga på mina kunskaper.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att antingen möjligtvis gå den kriminella vägen eller få jobb på något som handlar om bilar då jag är intresserad av bilar irl och kan mycket inom bilar. och att jag tar rp väldigt seriöst och inte tycker om massa lall.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att min polare sa att det var en bra rp server och har stannat på den och aldrig kört nån annan sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att kunna skapa feta scenarion samt skapa minnen och nya vänner mm.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top