Nekad LuddeMarenLore | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Luddee#0955

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludde Liljeqvist och han är 22 och han är halv spanjor. Ludde har redan sedan tidig ålder haft ett stort intresse för bilar och annat som man kan mekka med. Ludde hade en hyfsat ok uppväxt tills mamma och pappa började bråka massor. Då kände sig Ludde och hans bror skyldiga till allt bråk och stök hemma så att de flyttade från stockholm och ner till den fina staden unive där de bott i en månad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill kunna utveckla min rp samtidigt som ha så kul som möjligt under resan, skapa feta scenarios och många minnen. Jag vill ochså kunna få ett jobb och nu när jag spelat på servern i nästan 1 månad så känner jag att det är dags o ta tag i Whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att antingen möjligtvis gå den kriminella vägen eller få jobb på något som handlar om bilar då jag är intresserad av bilar irl och kan mycket inom bilar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att min polare sa att det var en bra rp server och har stannat på den och aldrig kört nån annan sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att kunna skapa feta scenarion samt skapa minnen och nya vänner mm.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka