- Meddelanden
- 246
- Reaction score
- 23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde
Vad är ditt discord namn? Luddee#0955
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludde Liljeqvist. Han är 20 år gammal och hans föräldrar kommer från Syrien. Ludde har alltid viljat leva galet med en massa cash och allting. Men redan vid 12 års ålder så blev Ludde mishandlad för att han var dålig i skolan. Då kände Ludde att den ända lösningen att börja hänga med sina kriminella "grabbar" så han blev springpojke redan vid 14 års ålder och blev insat på ungdoms fängelse i 12 månader där han fick skaka galler. Och efter dom 12 månaderna när Ludde var 15 ville han flytta hemifrån till staden med huvudet högt om att få en nystart i livet
Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har ochså spelat på den i varje dag i över 2 veckor men inte ansökt om WL så nu tänkte jag att det är ett perfekt tillfälle. Jag vill ochså kunna ha så roligt som möjligt här i staden och skaffa många minnen samt polare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gärna kunna ansöka om att bli kriminell efter min WL då jag har kriminella erfarenheter på andra servrar men den senaste månaden har jag bara kört unive och planerar verkliogen inte och spela på någon annan då jag tycker att detta är denb bästa rp servern där de flesta är seriösa.
Hur hittade du Unive? Min polare sa att jag har börjat köra på en ny server och så gick jag in i samma och sedan dess har jag stannat här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att fortsätta utveckla mitt rp samtidigt som att ha kul på vägen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive senaste månaden.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde
Vad är ditt discord namn? Luddee#0955
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludde Liljeqvist. Han är 20 år gammal och hans föräldrar kommer från Syrien. Ludde har alltid viljat leva galet med en massa cash och allting. Men redan vid 12 års ålder så blev Ludde mishandlad för att han var dålig i skolan. Då kände Ludde att den ända lösningen att börja hänga med sina kriminella "grabbar" så han blev springpojke redan vid 14 års ålder och blev insat på ungdoms fängelse i 12 månader där han fick skaka galler. Och efter dom 12 månaderna när Ludde var 15 ville han flytta hemifrån till staden med huvudet högt om att få en nystart i livet
Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har ochså spelat på den i varje dag i över 2 veckor men inte ansökt om WL så nu tänkte jag att det är ett perfekt tillfälle. Jag vill ochså kunna ha så roligt som möjligt här i staden och skaffa många minnen samt polare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gärna kunna ansöka om att bli kriminell efter min WL då jag har kriminella erfarenheter på andra servrar men den senaste månaden har jag bara kört unive och planerar verkliogen inte och spela på någon annan då jag tycker att detta är denb bästa rp servern där de flesta är seriösa.
Hur hittade du Unive? Min polare sa att jag har börjat köra på en ny server och så gick jag in i samma och sedan dess har jag stannat här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att fortsätta utveckla mitt rp samtidigt som att ha kul på vägen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive senaste månaden.