Nekad LuddeMarenLore | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Luddee#0955

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludde Liljeqvist. Ludde kommer från en rätt dålig famij där mamman var alkoholist och därför skilde sig Ludde's mamma och pappa åt vid 6 års ålder och därför började Ludde må skit. Ludde blev misshandlad av mamman och därför flyttade till pappan i staden Unive där han har stanat tills idag. Ludde har alltid älskat bilar och han hade gärna velat ha ett jobb inom bilar i framtiden. Ludde's skolgång var bra när det gäller betyg och så men när de gäller hur hans kompisar behandlade han så var det inge bra.
Ludde fattade inte först hur hans kompisar behandlade honom men senare när han väl började fatta det så vart han jätte arg och hade så mycket ilska inom sig som han har kvar fortfarande idag. Ludde älskar ochså och åka runt i sin favvo rs6a.

Varför ska just du bli whitelistad? För att just jag vill bidra med bra RP där alla ska hålla bra RP nivå och inget lall. Jag vill gärna ochså få ett jobb som handlar helst om bilar då jag är intresserad av sådant. Jag har nu spelat på servern i ca 2 veckor och därför tycker jag att det är tid att ansöka så att det aldrig blir försent.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att detta är min favorit rp server och att jag gärna vill ansöka till t.ex mekonomen eller falck/ jobb på bil företag. Jag har ochså fått många nya polare genom unive som jag är väldigt tacksam över :)

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att min polare sa att det var en bra rp server och har stannat på den och aldrig kört nån annan sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att fortsätta ha så kul som möjligt med både polare och folk som man hittar ingame!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej såklart inte, Unive är ju den ända bra :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top