Accepterad LuddeMarenLore | Ban överklagan (Vilgot_Dojan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/

Ditt Hex-ID: 11000011aafdf39

Vad är din discord tagg? Luddee#0955

Vem var det som bannade dig? 6Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej, jag satt i min bil sedan kom en grabb fram och frågade om han fick köpa min bil för 500k och jag sa du vet väll att den i nypris är 300k och han bara ja men jag vill gärna ha den och jag vill ge dig pengar ok jag sa mitt nummer och sen så blev jag bannad. Han måste använt mitt nummer för o banna mig så eller något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet ej, jag satt i min bil sedan kom en grabb fram och frågade om han fick köpa min bil för 500k och jag sa du vet väll att den kostar 300k och han bara ja men jag vill gärna ha den och jag vill ge dig pengar ok jag sa mitt nummer och sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det måste vara felaktig eller ville 6Flame bara vara elak för jag gjorde inget fel, alla får sälja bilar och köpa bilar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var första gången jag spelade unive/fivem och det var occ och jag har aldrig sagt nåt occ sedan dess, och min förra var felaktig. Och den andra var en felaktig så jag blev unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle säga att bilen inte var till salu. Men han erbjöd 500k när i nypris var 300k så jag sa att den inte var värd så mycket och då sa han jag vill ge dig pengar och jag vill gärna ha en sådan bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte sälja bilar och jag är fortfarande rätt ny så allt är nytt fortfarande.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka