Accepterad luddeKinget | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeKinget

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? snuglarn

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Wille Karlsson. han är 27 och är uppväxt i norrland när han var ung så brukade han hänga med sina kompisar köra fotboll men helst snacka med sina kompisar på datorn när han växte upp så körde han mycket hockey och gymmade vilket gjorde att han blev väldigt vältränad vilket sen gjorde att han gick och blev till tagen till hemma laget i hans by med han så vann dem mycket matcher och han låg högst i poäng ligan med hela 40 poäng på 10 matcher han gjorde i snitt 4 mål per match och då räknar man inte med assister också. när han fyllde 20 så träffade han sin tjej hon var inte som dem andra utan hon brydde sig hon brydde sig inte om hur man såg ut utan bara om dig och det älskade Wille efter 3 år så gifte dem sig och flyttade till en villa i stockholm eftersom wille fick mycket pengar på hockeyn då han blivit proffisionell. han kör fortfarande hockey och håller på att få ett kontrakt med ett lag i NHL vilket kommer göra mycket så han blir rik. men sen hände en grej hans fru dog och det var hon som gjorde allt och hjälpte till med allt han grät och grät och blev hemlös nu mår han lite bättre men har inget jobb och inget lag vill ha honom längre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket social rp jag har tänkt mig att bli kriminell då jag tycker det passar min karaktär i den situationen det är just nu. men jag kommer att ha mycket rån utvecklade rån och ha mycket förhandlingar med olika gäng då jag nog kommer gå med i ett mc gäng. jag kommer inte va en skottglad person utan jag kommer skotta i sista situationen tex om jag har gäng efter mig som vi har beef med då åker vi in i en gränd och ska råna dem men dem hoppar ut med vapen då skjuter jag för min egna säkerhet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag gör ett rån med en bil som går upp till ex 200 på 4 sekunder fast polisens bara 100 per 3 sekund då så kan jag sakta ner då det inte blir rätt vist för polisen och dem har ingen chans och kan inte göra något utan då ger jag en chans och då blir det mer utvecklat scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja ett exempel kan vara metagaming vilket är att man sitter ex i ett call medans man spelar och pratar i det callet och inte ig då ett annat kan vara fear rp och det är om jag blir rånad ex så ska jag reagera och göra allt dem säger och inte

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 1200 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej bara att jag hoppas att den blir godkänd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka