Nekad luddeKinget | Medlem ansökning [Gabbe151x{

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeKinget

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? liberte_19

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009

Berätta om din karaktär. Han är 21 år gammal. Han har vuxit mycket sedan han var liten.
Nu går William inte längre till skolan. Han har gått i skolan i många år och lärt sig en massa saker. Nu har han tagit examen från skolan. Det är som ett diplom som visar att han är duktig och har lärt sig mycket.
William jobbar nu. Han går till ett jobb varje dag för att tjäna pengar. Han gillar sitt jobb och de ger honom pengar så han kan köpa saker han behöver.
När William inte jobbar, gör han roliga saker med sina vänner. De går på bio, äter ute på restauranger, och ibland åker de på resor tillsammans. De har mycket skoj.
William bor inte längre hemma hos sina föräldrar. Han har flyttat till en egen lägenhet. Han har ett ansvar att se till att hans lägenhet är ren och att han betalar räkningarna i tid.
Ibland tänker William på framtiden. Han har drömmar om att göra stora saker i sitt liv. Han vill kanske resa till olika platser eller ha ett jobb han älskar väldigt mycket.
Så nu är William 21 år och han upplever många saker i livet. Han jobbar, har kul med vänner, och drömmer om framtiden."

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med mycket rp långa scenarion och massa roliga saker som kommer göra rpn ännu bättre jag kommer göra massa kompisar så folk min karaktär kommer att sticka ut lite mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel i ett rån så ska ni åka iväg då ska man inte bara tänka att vinna rånet som nu är utan tänka att polisen då ska få en chans att komma ifatt så det blir ett riktigt utvecklat scenario

Hur hittade du Unive? jag har en kompis som är polis och han sa att denna server är jätte bra

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka