Nekad luddeKinget | Ansökan till Servervakt [tosen20]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeKinget

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? liberte_19

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001048dfe74

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är alltid inne på unive men när jag får server vakt om jag blir godkänd så kommer jag hålla koll på servern mycket jag kommer inte slöa mig utan vara aktiv och ta reports och hjälpa till mycket jag kommer också att få folk och gilla mig för jag är aktiv och gör min grej bra alltså jag speccar i scenario för att hitta regel brott jag hjälper till på tex utbildningar om de gör nån övning vilket är jätte bra enligt mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i några månader men det är nu jag verkligen börjat köra mycket och då menar jag mycket

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/76414580/760/remote/218/screenshots/20231202104529_1.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. kollar över serven för att hitta regel brott och folk som gör grova fail rp till exempel att de säger något ooc ig.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa till och göra denna server av med alla regelbrott folk

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man kanske ge revv i ett scenario man använder sina perms på ett dåligt sätt vilket är riktigt dummt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka