Nekad LuddeHC | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gammalt konto

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? LuddeHC#8899

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog till en kille, och sade att det var han som började.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag frågade en kille om hjälp att få köpa en bil. Han ville inte hjälpa till, och betedde sig otrevligt, så vi började tjafsa lite. Kort därefter krockade han sin bil, och körde på mig lite lätt, då klev jag upp och sparkade på hans bil. Då klev han ut och sänkte mig så jag blev skadad. Så fort jag kom upp så klappade jag till honom en gång, och sprang sedan iväg till sjukhuset. Det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad för "lall" vilket jag inte tycker är rätt. Jag har inte påvisat att jag tramsar runt och spelar för att provocera. Det är ej min avsikt med att spela på denna server. Är det så det har framkommit, så är det för att jag endast har ett par timmar spelat i RP, med start idag. Misstag görs, men jag har inte gjort det med vilje.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här tidigare. Saken är att dem flesta bansen är på grund av att jag inte läst reglerna och var ny på servern. Ett exempel på en ban jag har fått är tillexempel att jag snodde en bil vilket är strängt förbjudet, det var för att jag var ny på servern och inte kunde reglerna plus att jag hade bara spelat gta 5 och där kunde man göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan jag gjorde något för det fick en konsekvens och jag tar detta som en lärdom och en läxa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Utan denna ban skulle jag inte vetat något och tar detta som en läxa. Jag har lärt mig något och kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka