Nekad Luddeeee | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luddeeee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludde897

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric Björk och är 20 år gammal. Eric är väldigt intresserad av bilar och älskar prata med människor. När Eric va liten tvinga hans mamma honom gå på balett då han va uppfostrad i ett fint hem med mycket pengar. Erik gillade dock inte balett och slutade med det när han va 10. Hans föräldrar är stenrika men nu när han är vuxen så måste han tjäna egna pengar och lära sig leva själv. Hans familj har alltid varit lite speciell då han har en stor familj och det är ganska mycket kaos och alltid saker som händer. Hans Mamma är 46 år gammal. Eric har ett halvsyskon som som heter Viktoria det är Erics storasyster från hans mammas sida. Hans mormor bor heter Agneta och Eric tycker hon är en konstig men ändå en rolig gammal dam. När han va 12 gick hans pappa bort, Erics pappa va en stor förebild för honom . Han har alltid velat jobba som polis eller med bilar då han tycker det låter som roliga yrken. Han ser fram i mott att hitta fler roliga vänner inom hans jobb och utanför hans jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan erbjuda är min erfarenhet av att RP på seriösa servrar, vilket då gör att jag är kunnig inom vad man får göra och inte får göra. Med detta medlemskapet kan jag få tillgång till att rollspel i mer scenarion som ökar nivån av RP på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte ska tjäna på allt i alla scenario. Alltså då kan vara ett exempel på POWER GAMING som är att man tänker mer på sig själv och sin framgång än RP-nivån i spelet och då andra.

Ett annat exempel är COMBAT LOGGING är att man undviker scenarion som kan vara att man t.ex. blir rånad eller nåt liknande och sedan loggar ut för att slippa scenariot.

Exempel 3: NLR (New Life Rule), denna regeln syftar på att om man på något sätt dör i till exempel ett scenario ska man då inte komma ihåg vad som har hänt och inte då t.ex. konfrontera personer som kanske har rånat en eller nåt liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel på grundreglerna är sunt förnuft som då innebär att man ska tänka och bestämma lite själv vad som är rimligt i ett scenario t.ex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på ett par olika servrar innan och har nu kommit tillbaka till rp igen då det var ett tag sedan, men känner nu att jag vill ta det till nästa nivå och se vad både jag och Unive har att erbjuda.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Något jag hade velat tillägga är anledningen till att jag ansöker om medlemskap: Jag ansöker om detta för att kunna utveckla mitt rollspel på sätt att kunna kommunicera mer med dom andra spelarna, samt låsa upp andra möjligheter på servern som också bidrar till detta.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h.

Tillbaka