Nekad Luddee | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Luddeking1

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Pettersson, 22 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, Rolig, Tuff.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja, Min karaktär heter ju då Lucas Pettersson och Lucas pettersson är 22 år gammal, Lucas Pettersson har haft ett tufft liv när han var ung så brukade han hänga med kriminell personer och hamnade snett snabbt. Han blev kriminell och börja leva på att sälja droger, råna personer och butiker. När han var 20 år gammal satt han i fängelse 1,5 år för grov misshandel, när han kom ut fortsatt han med det kriminella livet och till slut så blev han nästan dödad. Lucas Pettersson är en rätt så aggressiv karaktär, han är inte rädd för döden och han är väldigt tuff. Min karaktär har också ett jobb på sidan för att få lite extra pengar då brukar han jobba på en natt klubb. Meningen med Lucas Pettersson är att han ska bli extremt rik så han slipper vara med i det kriminella livet och att han ska ha bra vänner som han kan lita på. När Lucas Pettersson var 20 år så blev hans föräldrar dödade så han blev så arg så han dödade de som hade gjort mordet på hans föräldrar. Därefter fortsatt hans kriminella liv och han var med i flera gäng osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket några av sakerna är väldigt hög RP nivå, Roliga scenarion, spela allvarligt och seriöst, har respekt mot alla, vara öppen för oväntade situationer och reagera spontant, hjälpa andra spelare när de har problem, göra roliga scenarion för båda parterna och mycket mer!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter motparten vinna i scenarion ibland tex i butiksrån att man låer snuten ha de lite roligt också ist för man ba ska vinna sjv hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag har ju spelat på unive i ca 2 år så har brutit mot en del regler men jag ångrar alla och istället för att se de som fel ser jag dem som lärdomar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag kan dem alla, här är några av de. Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 250 km/h

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka