Nekad luddeboy | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeboy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122699573/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000145495535

Vad är din discord tagg? kungen5602

Vem var det som bannade dig? vet ej

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-28 062900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var en omgoen liten skitunge

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hade jag helt tappat fokus på RP. Jag började umgås med fel personer och drogs med i deras skit, och istället för att tänka själv lät jag mig påverkas. Jag slutade bry mig om reglerna och började ta genvägar som jag visste var fel. Till slut använde jag tredjepartsprogram och fusk, vilket jag verkligen ångrar idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. Jag bröt mot reglerna genom att använda tredjepartsprogram och bete mig på ett sätt som inte var acceptabelt på servern. Jag förstår fullt ut varför jag blev bannad och jag tar ansvar för mina handlingar. Det jag vill förklara är inte att bannen var felaktig, utan vad som låg bakom mitt beteende och hur jag har förändrats sedan dess.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och jag skäms över det. Varje gång det har hänt har det egentligen varit samma problem: jag har slarvat, inte tagit RP på allvar och trott att “det löser sig”. Men varje ban har också varit någit att inse för mig. Jag har fått känna på konsekvenserna av mina egna beslut och inse att jag inte kan skylla på någon annan än mig själv.

Det jag har lärt mig av mina tidigare bans är att man inte kan vara halvseriös och tro att det funkar. Antingen följer man reglerna och visar respekt för servern och communityt, eller så blir man av med allt. Det låter självklart, men jag fattade det först när jag själv satt där med en ban och insåg hur mycket jag förstört för mig själv.

Så ja, jag har blivit bannad inna, men jag har också vuxit av det. Jag har fått tid att tänka, mogna och förstå vad som krävs av mig för att faktiskt vara en del av servern på ett bra sätt. Den här gången vill jag visa att jag har lärt mig och att jag är redo att ändra mitt beteende på riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så hade jag kunnat göra saker anorlunda redan från början. För det första borde jag aldrig ha låtit mig själv påverkas av andra som inte brydde sig om servern eller reglerna. Jag visste att det var fel, men ändå lät jag mig dras med. Om jag bara hade stoppat mig själv där och då, eller bara sagt “nej, jag tänker inte göra det här”, så hade jag inte suttit i den här situationen idag.
Jagborde också ha varit mer öppen med hur jag mådde då, för det var rätt tyligt att jag inte tänkte klart. Jag gav typ upp på RP och slutade bry mig, och det var mitt största misstag. Istället för att ta en paus eller försöka komma tillbaka på ett bättre sätt, så tog jag snabbaste och dummaste vägen ut genom att fuska. Om jag bara hade tagit två minuter och tänkt längre än fem steg framåt hade jag fattat hur mycket jag riskerade.
Så det jag verkligen hade kunnat göra annorlunda är att ta ansvar tidigare, stå emot grupptrycket, och faktiskt respektera serverns regler. Det hade sparat mig mycket problem och hade gjort att jag slapp stå här och försöka rätta till det efteråt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig mycket, och framför allt att jag inte vill göra om samma misstag igen. Jag vill kunna spela normalt, följa reglerna och faktiskt vara en del av servern på ett bra sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka